#LikeABosch: Bosch spouští image kampaň z oblasti IoT

  • Bosch zdůrazňuje své přednosti v oblasti IoT pomocí hip-hopu a humoru.
  • Kampaň začala 7. ledna 2019 na veletrhu elektroniky CES v Las Vegas.
  • Vedoucí managementu značky Boris Dolkhani: „Pokud jde o Internet věcí, všechny cesty vedou ke společnosti Bosch.“

„Like a Bosch“ je ústředním sloganem nové globální image kampaně, kterou dodavatel technologií a služeb spustil 7. ledna 2019 na CES – největším veletrhu spotřební elektroniky na světě v Las Vegas. Cílem této kampaně je dostat do širšího povědomí skutečnost, že společnost Bosch je předním poskytovatelem propojených produktů a řešení. Hlavním pilířem kampaně je hip-hopový videoklip, jehož protagonista je uživatel IoT a je vždycky nad věcí. Se svou kampaní „Like a Bosch“, která představuje pro společnost založenou v roce 1886 zcela nebývalé pojetí, vstupuje Bosch na nové území.

Reklamní kampaň využívá stávající řadu videí a memů „like a boss“, které se na internetu staly virálními a mají desítky milionů kliknutí. Protagonisty těchto videí jsou běžní lidé, kteří předvádějí neobvyklé kousky, působivé atletické výkony nebo se s obratností dostávají ven z prekérních situací. Firemní kampaň „Like a Bosch“ pozměnila pár písmen s cílem vytvořit vlastní verzi tohoto internetového fenoménu. Mladík ve videu Bosch má za všech okolností situaci pod kontrolou díky propojeným řešením od společnosti Bosch. S chytrým telefonem v ruce ovládá uvolněně, chytře a sebejistě svoje auto, sekačku nebo kávovar – řídí věci „like a Bosch“.

Cílem je virálně rozhýbat IoT

Vybrali jsme globální internetovou senzaci a interpretujeme ji s humorným nádechem,“ říká Boris Dolkhani, ředitel pro management značky společnosti Bosch. „Pokud jde o Internet věcí, všechny cesty vedou ke společnosti Bosch. To je jasné poselství kampaně.“ Cílem společnosti je virálně rozhýbat IoT a šířit toto poselství všemi možnými komunikačními kanály a dostat ho tak do širokého povědomí. Bosch spoléhá na svých více než 400 000 zaměstnanců, že budou tato videa sdílet a likovat. Později v průběhu roku budou následovat další klipy představující produkty z dvou oblastí působnosti IoT – propojené mobility a propojené domácnosti. Image kampaň je dílem německé reklamní agentury Jung von Matt z Hamburku a bude šířena přes digitální a sociální média.

Společnost v pohybu

Bosch i nadále rozšiřuje svou pozici předního poskytovatele v oblasti IoT a v roce 2017 prodala 38 milionů produktů s možností připojení k internetu. V současnosti se 20 procent z jejích zhruba 27 000 vývojářů software zaměřuje výhradně na IoT. Bosch očekává, že trh s IoT bude celosvětově růst o 35 procent ročně a do roku 2020 dosáhne ročního objemu 250 miliard dolarů. Tyto vyhlídky vedly společnost k vytvoření ambiciózních cílů a jejím cílem tak je, aby do této doby byla připojením k internetu vybavena všechna její elektronická zařízení. Kromě toho budou u každého zařízení nabízeny služby založené na datech, přičemž klíčovou roli by v tomto případě měla hrát umělá inteligence.

Bosch na CES 2019

  • TISKOVÁ KONFERENCE: Pondělí, 7. ledna 2019, 9:00–9:45 místního času v hotelu Mandalay Bay, South Convention Center, 2. poschodí; Mandalay Bay Ballrooms B, C & D
  • STÁNEK: Úterý až pátek, 8. až 11. ledna 2019 v Central Hall, stánek #14020
  • SLEDUJTE to nejdůležitější od společnosti Bosch na CES 2019 na Twitteru: #BoschCES
  • EXPERTI BOSCH NA PANELOVÝCH DISKUSÍCH:
    – Středa, 9. ledna 2019, 9:00–10:00 místního času:
    Connected Home Innovations“ s Anne Rucker, globální vedoucí pro digitální strategie, Venetian, Level 4 Marcello 4405
    – Středa, 9. ledna 2019, 9:00–10:00 místního času:
    Technology, Jobs, and the Future of Work“ s Charlie Ackermanem, senior viceprezidentem pro lidské zdroje Severní Amerika, Las Vegas Convention Center, North Hall N258
    Středa, 9. ledna 2019, 14:15–15:15 místního času:
    IoT to the Max, Thanks to 5G“ s Davie Sweisem, viceprezidentem pro web business, Las Vegas Convention Center, North Hall N256

Zdroj